söndag 15 april 2012

Akamuti Kokosolja

Är du en kokosfantast som jag. Då ska jag tipsa dig om denna underbara kallpressade kokosolja. Man öppnar locket och känner den underbara doften av kokos. Jätteskön att smörja in sig med då jag känner att oljan smälter in i huden på en gång.

Varför är kokosolja bra för din hud
För mig som ofta känner mig torr så hjälper den min hy att återfukta och speciellt bevara fuktenså jag slipper få sprikor över händerna då jag är så torr.

Det som är bra med den här är att den ej är fraktionerad. Alltså helt naturlig och kallpressad. Står den svalt blir det som en kräm, står den lite varmare blir det som en olja. Bara välja hur du vill ha det.
Du hittar den här  www.naturesbeauty.se

1 kommentar:

  1. Sjukt snygg sida och fina produkter! Leverera utomlands :) /Miljana

    SvaraRadera